16 Mart 2009 Pazartesi

Got a secret, can you keep it?

Cama çarpan sinek gibi, aynı civarlarda gezip ev bulamıyoruz,
Cama çarpan sinek gibi, Öveçler 2. cadde ile 4. caddeyi ve Cevizlidereyi ayırtedemiyorum,
Cama çarpan sinek gibi, kına gecesi için 3 yer arasında gidip geliyorum,
Cama çarpan sinek gibi, nereye koşturduğumu bilmiyorum,
Aynı zamanda
Cama çarpan sinek gibi, inatçıyım, ev sahibi camı açıncaya kadar o gıcık sesi çıkarmaya devam edeceğim...
Gördüğünüz gibi hayat bana sinek olmanın bile tadını yaşatıyor, nasıl bir tatsa o?
Lisanslama sınavına başvurulacaktı atlandı galiba... bu hafta kesin, zaten son hafta...
Bu "fly", ingilizce de çalışmaya başlayacaktı geçen hafta...
Bu sinek cumartesi gününe de gidemedi... oysa evde giymeye babet bile almıştı hafta içi...
ve bu sinek saçlarını geçen hafta da kestiremedi, her cumartesi fön çektirirken Hasan Abi'ye pazar günü gelme sözü verip, gözden kayboluyorum... Göz çevremde ilerde oluşacak kaz ayakları, saçlarımın uçlarına yerleştiler bile...
hep geçen hafta neler yapamadığımdan bahsettim...
ne olur bu haftam daha verimli geçsin...
herkes için...
tatlı rüyalar...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...