3 Ocak 2009 Cumartesi

Eskisini Getirene, Yenisini Bedava Veriyoruz...

İnsanın 31.12.2008 gecesi mesaiden sonra eve kaçta gideceğini bilmemesinden daha kötü birşey varsa, o da aynı insanın eve 20:30'da gitmesidir. Ama evde onu bekleyen sevgilisi, annesi, babası,babaannesi, dedesi, anneannesi ve kuzeni olduktan sonra, o yorgunluk falan vız geliyor,hatta masadaki yemekleri gördükten sonra tırıs gittiğine dair söylentiler ortaya çıkıyor.
Unutulmaz bir yılbaşı gecesiydi benim için, son bekar yılbaşı gecem... Yeni yıl dönüm noktası gibi benim için, okadar çok şey varki yapılacak sanki hemen tüketecekmişim gibi geliyor. Her anı doyasıya yaşamayı seven benim gibi biri için hiç istemediğim bir durum...
herkes için SAĞLIK, HUZUR, MUTLULUK, BAŞARI istiyorum...
Yeni yılın ilk işgünü olan cuma günü, bana çok garip gelen, daha sonra tüylerimin ayaküstü kalkmasına neden olacak bir olay yaşadım... Anlatayım:
Şube yoğun günlerinden birini yaşıyordu, kasadaki arkadaşlardan birisiyle bir tatsızlık yaşadım hatta, moralim bozulmuştu, masama geçtim, sonra bir kadın yaklaştı masaya faiz oranları ile ilgili bilgi almak istedi. Söyledim, anlattım, çok genç olduğumu söyledi bende yaşımı söyledim. Doğumgünümü sordu, o da benimle aynı burçtanmış, oğlak burcunun özelliklerini söyledi. Sonra karakterimle ilgili ilginç ve doğru yorumlar yaptı, soğuk göründüğümü ama beni tanıdıkça insanların bana ısındığını, çok çalışkanlı düzenli disiplinli, kararlı ve inatçı olduğumu söyledi. 2009 da bekarsam evleneceğimi söyledi, doğruladım, kafamda gereksiz yere telaş yaptığımı, herşeyin çok güzel olacağını söyledi. İşimde yükseleceğimi, başarılı olacağımı söyledi. Bir kız çocuğum olsun istiyormuşum ki doğru, ama bir kız bir erkek çocuğum olacakmış, hemde hemen olacakmış, ardarda olacakmış. İşyerinden biri yakın zamanda kalbimi kırmış ama özür dileyecekmiş ki bugün diledi...
Bunun şurası garip geldi benim yeni bir iş ortamı ve sevdiğim ile kuracağım bir yuva ortamı ile karşılaşacağım yeni bir yıl ile ilgili meraklarımın telaşlarımın cevabı gibi oldu, Meral Hanım... Falcılıkla ilgisi yoktu, tarzını anlatmam size... beyaz pofuduk montlu, pembe yanaklı, annem yaşlarında bir kadındı... Sohbet havasında oldu, hiç bir çıkar bağlantısı yoktu... Daha çok şey söyledi ama hepsini yazayım istemedim... Benim yerime başkası olsa ona da söylermiydi? Benim bir daha gelin Meral hanım size çok ısındım cümlemin bir etkisi olacakmı? bir daha gelecek mi? Bilmiyorum neydi... Ama bana iyi geldi...
İş hayatına dönecek olursak, bugün mesai yaptık, 10.30-15.30 arasında. Yarın pazar, güzel bir sabah kahvaltısından önce bembeyaz olmuş vadide yürümek istiyorum, kahvaltıda dedemle oynaşmak istiyorum, daha sonra keyif çayımla beraber, gazete okumak istiyorum... Yeni yılın ilk pazarı...
(yeni olan şeyler sıralanır ya birde yeniyılda, "yeni yılın ilk bebeği, ilk karı, ilk trafik kazası,ilk engüzel olayı, ilk en kötü bilmem neyi"... yeni olan şeyler hep güzel kokar...)
Saygılar sunuyorum, öpüyorum, muhteşem bir pazar diliyorum.

4 yorum:

BahaR dedi ki...

oh la laaa!! sen de mi yazmaya başladınn:)

cometa dedi ki...

bu blog süper... bayıldımm bayıldımmm. çok sevdim. bi çırpıda okudum şimdi. bahar candan da blog yazıo diyince sofrayı toplar toplamaz koştum ekranın karşısına. her birini aayrı ayrı sevdim yazdıklarının. bide seni çok seviyorum canım arkadaşım. nerden çıktı deme. dün öyle bi anda karşılaştık sarıldık ya ii geldi vallahi:)

earwen dedi ki...

kadın aynı beni de tarif etmişşş:=) bu arada 2008'in bizim yılımız olması lazımdı ama öyle oldu sayılır değil mi? 2009'da da meyvelerini yeriz artık haha:))öperimmm

Caloroso dedi ki...

evet, bende yazmaya başladım, geç bile kaldım, bakalım ne zaman farkedecekler diyordum, kısmet bugüneymiş:)

bi heyecanlandım şimdi ben köşede sessiz sedasız yazıyordum...

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...