10 Ocak 2009 Cumartesi

Ahududulu Çikolatalı Pasta


Doğumgünü pastamdır kendileri... Hiç aksatmadan hersene bizim eve uğrarlar... Kendileri diye bahsediyorum, kişilik sahibi bir pasta çünkü... Onu yemeyi kendilerine saygısızlık olarak algılamıyorum...
Doğumgünümde başkasının da doğumgünü,ben bu tesadüfü çok sevdim... ve hersene daha da çok seviyorum...bu bir lutûf gibi...Yarın nasıl bir gün olacak bilmiyorum, Ocak sonu ile çok ilgilendiğimiz için günümüzü fazla düşünemedik... Ben size söyledim, 2009 çabucak tükenecek diye. böyle olmaması için elimden geleni yapıyorum, yemin ediyorum size...

Tesadüf demişken;

Bu görüntüye cok şaşırmıştım, iki önemli insanın ismi, ortaokul ve ilkokul öğrenci numaram...hemen fotoğrafladım... İstanbuldan... İstanbul aşkımı fasikül halinde anlatabilirim, daha sonra anlatmak istemem ondan, konudan konuya atlıyorum, kendimi tutamıyorum...

Daha çok yazabilsem keşke, daha çok fotoğraf çeksem...Son bir haftadır yoğun bir şekilde mesai yapıorum,yeni işimden cok memnunum ancak geç saatlere kadar mesai durumunun, benim bir sonraki günki performansımı etkilediğini göz önünde bulunduracak olursak, üzerimde pek olumlu etkiler bırakmadığı kesin...

Ben eve gelince, uzun uzun yemek yemeyi + canikolarımla sohbet etmeyi, arkasından çayımı yudumlamayı, bu arada nette öbür canikolarımla sohbet etmeyi, güncelden uzak kalmamayı, sıcak sulara dalmayı, yorganın altında kitap okuyarak, uykuya dalma ihtimalini sevdim...

O günler de gelecek... umarım... dönemsel olduğunu düşünüyorum... yarın güzel bir gün olsun,"o"nun bana söylediği gibi...

Bugünüme ise pancake yaparak başladım, devamı aynen o kıvamda geçti, "reçellisini yerken ikincisini neyle yesem acaba" gibi bir telaş içindeydim alışveriş yaparken... Çoğu bitti azı kaldı, "hayırlı iş vesilesiyle alışveriş vol.3" haftaya... gelecek haftanın telaşını şimdiden yapmayım, böyle çilekli telaşlar bunlar. Çilekin yüzümü güldürmesinin yanısıra, sabah yaptığım pancake'in akşam da aynı tazelikte olması yüzümü güldürdü. Tepkisini merak ettiğim şahsiyetin de beğenmesi, gözlerinin içine-rahatsız edici olabilir ama-100 puan bekleyen öğrenci gibi bakan "ben"in, ağzının kulaklarına kadar varması hatta ensesinde birleşmesine yol açtı...

Yarın kar yağsın, gece dolunay olsun, kuzey yıldızı benim yıldızıma yakın olsun, kahvaltıda vişneli-nutellalı ekmek olsun, saçım güzel olsun, maçta sakatlanmasın, hediyemi beğensin...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...