23 Ocak 2009 Cuma

Nişan Al, Ateş Etme

Son bir hafta... ta ta taaaaam!!!
Bu kadar heyecanlanacağımı sanmıyordum yahu. Evde nişan yapılıyor deyip de geçmemek lazım o kadar çok ayrıntı varki, ne çemberin içindeyim ne de dışında modu olan ben, çemberin tam ortasındayım. Her soruya ben maruz kalıyorum, bazen sinirleniyorum, birden parlıyorum, saman alevi tarzında bir durumum söz konusu.
Ama şunu farkettim, herkes bana destek de oluyor aynı zamanda. "Yapılacak bir şey var mı?"sorusunu çok duyuyorum bu aralar... içimi rahatlatıyor gerçekten... Hele annemle sevgilim moral kaynağım, arkadaşlarım da öyle... Ayrıntı, detay gördümü dayanamıyorum, takılıyorum, bu da bende stres yapıyor tabikide... Bu stresime geçici gözüyle bakılacak, anın tadı çıkarılacak, hiiiiiiiç endişe edilmeyecek, tırnaklar kemirilmeyecek. (tabe...)

Bir de işyerinden geç saatlerde çıkınca, ayrıca cumarteside çalışınca, bende zaman kavramı, servet değerini almaya başladı. Eve gelince de bir film izlemeyi kendime hak görüyorum.
Ne zamandır izlemek istediğim bir film vardı, Pride and Prejudice, (biliyorum daha yeni mi izledim? ) ve deeeee itiraf ediyorum, "şok"tan bildiğimiz "şok"tan dvd aldım, hemde 2.5 liraya... hemde neler neler: Edison, Hotel Rwanda, La reine margot, Wedding Date...
Başka da bir faaliyetim yok, ha bir de neredeyse her gün nişan için aldığım ayakkabıları ayakkabıcıya götürüyorum, çok aradığım, geç kavuştuğum, doreles'in (ayakkabı demiyorum ona isim koydum) topukları 10 cm, benim boyum oluyor 2 m (abartı)...
Onları kısaltsak mı kısaltmasak mı, kısaltınca modeli bozulur mu bozulmaz mı, çiğ patatesle ovulunca nişastası sayesinde yumuşar mı yumuşamaz mı?, ayakkabıları patateslesekte mi saklasak, patateslemesekte mi saklasak? yaaaa ben ayakkabım için çiğ patates yerim:)

1 yorum:

earwen dedi ki...

canım bir bakıcaksın nişan bitmiş tadı damağında kalmış bir rahatlık gelmiş üstünüze acaip mutlu hissedeceksin sonra..tecrübeyle sabittir:)

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...