6 Haziran 2009 Cumartesi

Dedem ve deniz kabukları...


Haftalardan sonra bir pazar... Babalar günü... Bense dedemin babalar gününü kutlama ihtimalini sevdim... Çünkü ben her babalar gününde arayıp, "Babaların babası babalar günün kutlu olsun" derim, onun gözlerini yaşartırım... Şimdi ise her gece rüyamda yürüyebildiğini görüyorum... öyle umut ediyorum... bunun için dua ediyorum... isyan etmiyorum...


Benim gelinlik provası, Spk lisanslama sınavı diye koşturduğum birgün geldi dedem akçaydan... o gün bomboş oldu bir anda... sonra dopdolu... bugün 2 hafta oldu... Sağlık olsun diye hatırlatıldı... Ağrılarını dindirebilsem... Kana kana su içirebilsem...

Daha yaşayacağımız çok şey var dedemle... öyle umut ediyorum... bunun için dua ediyorum...

.Sahil kenarında açık limonlu çay eşliğinde, 1960 darbesini dedemin ağzından dinledim... Deniz kabukları şahit oldu buna... Hapsettiler içlerine okyanus sesinin arasına...
.Yine kumsalda beraber denizin üstünde taş sektirdik, en çok o sektirdi...
.Türk kahvesi yaptım dedeme şekerli, yanında fındık ve kuru üzüm de sever...
.Ama en çok kakaolu mozaik pastamı sever, malzemelerini de alır gelir önceden...
.Tavla da oynarız, 51 de... tabiki onu hiç yenemedim...
.Bir gün beni mutfaktan yanına çağırdı, Melihi öğrendikten sonraydı... :
-Şimdi sen Melihle evlenince, bizim ilişkimiz ne olacak?
-Valla dedecim, Melihi ben hallederim, babaannemde bir şey demezse, bizim ilişkimiz aynen devam eder, sen merak etme.
-İyi o zaman...
Bizim ilişkimiz hep farklıydı hep öyle kalacak...
Dedem iyi olacak, öyle umut ediyorum, bunun için dua ediyorum, isyan etmiyorum...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...