11 Kasım 2011 Cuma

11.11.11

bu an bir daha yaşanmayacak. 11 Kasım 2011 saat 11:11. biliyorum hiçbir an bir daha yaşanmayacak ama bu an farklı geldi. tesadüflerin kol gezdiği şu hayatımızda, bir sevindirik sebepçiği oldu. alt dudağımın sarkık durduğu bir günde sebep oldu ne bileyim işte. her hareketin garip geldiği bir günde garip geldi ne bileyim işte. bu aralar sanki hayata oturup dışarıdan bakıyormuş gibi hissediyorum. parktaki bankta oturup etrafı izliyormuş gibi hissediyorum. ne bileyim işte öyle hissediyorum.

2 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

piştiiii :)
şimdiden önümüzdeki sene için sözleşelim bence :D

caloroso dedi ki...

tamam zaten önümüzdeki sene böyle birşey için son sene olacak:(
12.12.2012 saat 12:12'ye not aldım.

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...