14 Kasım 2019 Perşembe

Dinle Sadece

çocuklar uyudular. çok uykum var aslında. saat perşembeye sarkmak üzere. ama uyuyasım yok. ev sessiz. Tuna'nın odasına 4 kişi sıkışıp oyunlar oynamışız. akşamı kapatmışız gün sonunu gül kokulu yanaklarla almışız. yarın yine beni aynı gün bekler. yemeğim varsa şanslıyım demektir. en azından koşturmadan Meriç'le parka gidebileceğim. 
o kadar dilim şişmesine rağmen parkta velilerle konuşmak istemiyorum. soğuk derlerse desinler. ikimizin çocuğu da orada diye konuşmak zorunda mıyım? ben de izledim bugün her zamanki gibi... zaten oğlun gelir gelmez kızımı itmiş poposunun üstüne oturtmuş. hoppa yaptıkla geçiştirdik ama durmuyor. başka bir yaşıtı kızı kaydıraktan itti annesi aşağıda beklemeseydi... eyvahlar olsun... ve gene de düşecek olan kızın annesinin oğlana kızmasına sinir oldum. annesi varken başkalarının çocuklarına kızamazsınız. (sonra ne oldu biliyor musun? kum havuzunda yaramazsın sen dediği oğlan kızına kum attı, gene kızdı bu sefer kızı da oğlana attı oğlan bu sefer kızın annesine attı sonra kızı da kendi annesine kum attı. ve kızına kum küreği ile bacağına vurdu. ben olaylardan uzak dursun diye Meriç'i uzaklaştırdım. çünkü gözlerini kırpmadan aksiyon izliyordu. ve oğlanın annesinden bir tek kelime çıkmadı. kızılacaksa ben kızarım desin ne bileyim. e senin de kızına yaptığın oldu mu desin? bunlar daha 2.5 yaşında desin... kum olayında biraz yükseldi yalan değil. ay hatırladıkça deli oluyorum. keşke ben mi deseydim bişiyler... ben olsam o kadar huzursuzluk çıkaran çocuğumu parktan güzellikle eve götürürdüm. ne o keyif alıyor ne de ben. bugün o gün değil demek ki... ben huzursuz oldum mesela o ortamda durmak istemedim... aldım Meriç'i eve döndüm.. dönemedim gitmek istemedi... kahveciye götürdüm, bana latte ona su.. tokuştura tokuştura içtik... 
en çok üzüldüğüm hafif de olsa bu şiddet ortamına maruz kalan Meriç eve geldiğinde hırçın davranmaya başlaması. umarım sadece yorgun olduğundandır. umarım sadece ondandır.
sürekli parkta yaşıyormuşum gibi bundan önceki yazımda da Tunayla parktaymışım. aslında bu konuda yazmayacaktım. parkta yaşananlarla ilgili... başka bir şey yazcaktım. kendime dönük içime dönük birşeyler. başka zamana artık...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...