1 Nisan 2009 Çarşamba

Ben her bahar aşık olurum...

Bugün hava ne kadar güzeldi... Pamuk gibi, Mervenin dediği gibi limonata gibi bir hava...
Ben tekrar aşık oldum, bahar yüzünden...
Yazılarımı süslemek istiyorum, fotoğraf makinemin şarjlı pillerinin olmaması yeni fotoğraflar koymama engel oluyor...
Haftaiçinde eve ortalama 8'de girmem, bu hafta bunun 11'e çıkması yazmama engel oluyor... Aysonunu tutturalım, aybaşına yoğunlaşalım derken günler geçiyor, haftalar geçiyor... Mevsimleri yaşayamıyorum, üşüyorum sadece üşüyorum...
Ali Canı da çok özledim, bu haftasonuda gelemez, İstanbula gidecekmiş... Ona ait bir resim, yamaç paraşütü yaptı geçen sene Ölüdeniz, "ayaklarının altında"...

Her haftasonu yeni bir ev beğenmemiz, karar vermemize engel oluyor... çünkü bir hafta sonra daha iyisini bulacağımıza inanıyoruz... İstediğimiz kriterler çokmu acaba kişöyle diyoruz bir taraftan ödün vermemiz gerekiyor...

3 oda 1 salon olsun, ara kat olsun, balkonu olsun, aydınlık olsun, önü açık olsun, çarşıya pazara yakın olsun, Konya yoluna bakmasın, Odtü orman manzaralı olmasın, servislerimizin güzergahında olsun, kombili olsun, mutfağı geniş olsun, çok eski olmasın...
Ev fiyatlarında düşüş var deniyor, Çankaya'da düşmemiş...
Bir ev beğensek içimize sinse... İçinin planlarını çizmek için sabırsızlanıyorum...

Bir de gün içinde, işim nedeniyle kendimi tükettiğimden, benim artakalanlarımla yetinenlere bana destek oldukları için teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...