13 Haziran 2012 Çarşamba

arzuhalim var...

Sevgili Göbeğim,
Yukarıdaki sayaçta 33 günümün kaldığı yazıyor. Senden ayrılmama 33 gün kalmış… bir nevi şafak sayma aşamasına gelmiş bulunuyoruz. Senden ayrılacağım için üzülüyorum. Hamile değilken göbeğim çıktı diye üzülürken, 8 aydır, senin büyümeni izledim. Ben seni çok sevmiştim, hiçbir sorun çıkarmadın bana başından beri. Saklamak istediğim zaman gizlendin, göstermek istediğim zaman en önlerde yer aldın. Giderek büyüdün hafta hafta. Büyürken tatlı tatlı kaşındın. Ama hiç çatlamadın. Ortadaki göbek deliğin de fırlamadı dışarı. Bacak bacak üstüne attırmadın, sırtüstü yatırmadın ama sayende şimdiye kadar yatmadığım kadar yan gelip yatmış oldum. Sen benim için içinden kelebek çıkacak olan bir kozasın, bende seni taşıyan dal parçası. Seninle birlikte kendimi hiç hissetmediğim kadar dişi hissettim. Bazen kesesinde yavrusunu taşıyan kanguru hissettim. Ama hep iyi hissettim. Son ayımda ne olur bilinmez ama -ben de istikrar esastır- beni hiç hantallaştırmadın. Hiç yürümediğim kadar yürüdüm seninle. Kar yağışından dolayı yollar tıkandığında 2 kere olmak üzere toplam 10 km, Eymir Gölünün çevresini de sayarsak 11 km, toplam 21 km haybeden yürümüşlüğüm var. Çok gitmek istediğim Mevlana ziyaretimde de sen vardın. Seninle beraber İstanbul planı çok yapıp, hep hüsran yaşadık orası ayrı konu. Hareketliliğimi hiç bozmadın. Aylar geçtikçe eklenen şey, aralarda dinlenmek ve çok yürüdüğüm zamanki sırt ağrım. O sırt ağrılarım da uzandıktan sonra sende oluşan medcezirleri izlerken geçip gidiyordu zaten. Sen benim için şu ana kadar ki en önemli olanımı koruyansın. Onunla benim aramda iletişim kurmamı sağlayansın.
Şu kısacık zamanda sıradan bir göbekken, en heyecan verici doğa olayına ev sahipliği yaptın. Bu yüzdendir ki senin gidişine kolay alışamayacağım. Ama senin gidişinin ardından kucağımda minik bir yavrucak kalacak. Şimdi seni sarıyorum ya kollarımla, onu sarıcam artık, seni öpemiyordum ya onu öpebileceğim artık, seni koklayamıyordum ya onu koklayacağım artık.
Doğumdan sonra umarım çabuk toparlanırsın. Merak etme sana da iyi bakacağım. Spor yaparız, seni eski formuna kavuştururuz elbirliği ile. Senin tonton halini özleyeceğim. Çok alışmıştım sana. Son bir ayımın tadını çıkarayım. Seninle bol bol fotoğraflar çektireyim, az kaldı. Bir hasret bitecek. Şafak doğan güneş olacak. Tuna doğacak. Bu kadın bu göbeği unutmayacak…

3 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzelms banada beklerim =)

SvGLove dedi ki...

Bir gobege atif edilmis en icten, en sevimli yazi bu olsa gerek;)
Icindeki guzelligi saglikla getirsin bu gobek;)
Sevgilerimle;)

caloroso dedi ki...

Svgcim,
güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, darısı başınıza diyorum:)
Rainbow gatherer,
davet ettin geldim bende.:)

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...