27 Şubat 2009 Cuma

"Silivri"nin yoğurdu, kız seni kimler doğurdu...

Evet Silivri'nin yoğurdu meşhurmuş, ben ilk kez duydum, hatta her yıl temmuz ayında uluslararası katılımlı "Yoğurt Festivali" oluyormuş.
Hemen konuya ortadan girme konusunda "master degree" sahibi biri olarak, açıklık getirecek olursak, size şu anda eğitim için geldiğim İstanbul Silivriden yazıyorum, mekan ise kaldığımız kampüsün A bloğunun 2. katında, "Sumatik" in yanı.. Neden burasıçünkü kablosuz internet birtek bu blokta var, çünkü bilgisayarın pili bitmiş durumda, çünkü fişi birtek buraya takabiliyorum...
Denize karşı doyumsuz duygular besleyen biri olarak, her sabah ona karşı kahvaltı etmek iştahımı arttırıyor, annem ne kadar yediğimi görse ağlardı mutluluktan. Öğle ve akşam yemeklerini geçiştiriyorum, kahvaltının yanında vasatın altında kalıyorlar.
Güniçinde 9:30-17:00 arası eğitim var. Arkadaşlarla eğitimden sonra İstanbula gitme isteğimiz güzel bir plan yapılırsa cumartesi akşamı gerçekleşebilir. Çünkü İstanbula 1 saat uzaklıktayız, gitmezsek ayıp olur. Tamam kabul ediyorum trafik felaket, bizim Taksime ulaşmamız, 2 saati alabilir ama İstanbul diyorum, boğaz diyorum, deniz diyorum...

Bugün ise benim "balık,balık" diye nitelendirdiğimiz nidalarım, Silivri sahilde keşfedilen "KILÇIK" ile mutluluk çığlıklarına dönüştü. (Resimlerde bu siteden) Daha önce Demet gitmiş, çok beğenmiş, kılçıkla uğraşmak istemeyenler mezgit ve barbun yiyebilirler, ben ise çinekopu tercih ettim, 1 porsiyon 4 tane, çok mu yedim, ama ne güzel yedim, yanına da vazgeçilmezim şalgam suyu...

Tatlı olarak, Güveçte Tahin Helvası: içindekiler--tahin helvası, sakız reçeli,limon,üzerine ceviz.
Son olarak şekerli Türk Kahvesi.
Müthiş.
Bu kadar moral yeter, şimdi moralimi bozan olaya gelelim, Altın kızlar grubumuzdan ilk kez dünya evine girecek olan Didem'in bekarlığa veda partisine gidemiyorum... Çok üzülüyorum, cumartesi gecesi oraya ışınlanmak istiyorum... Tacımı takmak, bridesmaid yazan bluzumu giymek istiyorum... Bu konuda çok mutsuzum işte... Düğünü ve kına gecesini sabırsızlıkla bekliyorum ki bu eksiğimi kapatayım...

2 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Doğma büyüme İstanbul'luyum ama Silivri'ye sanıyorum ki henüz gitmedim.:)) Aklımdaki Silivri'yle yazdıklarınız hiç uyuşmuyor, demek ki bir önyargım varmış. Şöyle havalar biraz daha düzelsin, bir haftasonu programına dahil edeceğim Silivri'yi.

İyi eğlenceler ve sevgiler...

caloroso dedi ki...

her yere bir şans vermek lazım...
deniz kenarındaki yerler ise benim için 1-0 önde başlıyorlar:)

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...