10 Şubat 2009 Salı

You're nobody 'till somebody loves you...

Bir insan bir defada ne kadar çok sarımsak yiyebilir sizce? Yada bir insandan gelen sarımsak kokusu benim gözlerimi ne kadar çok yaşartabilir? Tamam anlıyorum, yaşlılık hali, aynı zamanda sarımsak bir çok şeye iyi geliyor, günde bir diş sarımsak gayet şifalı bir hareket ama bir bahçe dolusu sarımsak yeme eyleminin anlamı ne? Bir çuval sarımsağı leblebi gibi yemiş olan teyzeciğimin yüzüne yalvaran gözlerle baktım, ama her sorusunu cevapladım, herşeyin fazlası zarar teyzeciğim, geçmiş olsun teyzeciğim...

Geç çıktım bugün işten, eve dönüş yolunda Frank Sinatra'dan dinledim bu şarkıyı... Hak verdim, hürmet ettim... Ben genellikle şarkı sözlerinden başlık oluşturuyorum, ipod'a yapışık bir insan olduğumdan kaynaklanabilir mi bu acaba? Özellikle yolculuğa çıkmadan özenle oluştururum listelerimi. Gece yolculuğuna ayrı, gündüz yolculuğuna ayrı müzikler olmalı...
Bir keresinde içinden sanat müziği nameleri inleyen kulaklığın bir ucundaki dedem, beriki ucundaki bana, en güzel yolculuklarımdan birini yaşatmıştı...

Bu arada dedemle babaannem bahara kadar bizimle kalacak, yaşasın yaşasın, havalara uçtum, hatta dedemi sinirlendirecek kadar sıkı öptüm bu haber üzerine... çünkü Akçay'da havalar soğukmuş, çünkü üst komşu olmadığından kaloriferi babaannem tek başına yakamazmış, çünkü televizyonun uydusu bozulmuş, çünkü Aliciğimi Allah bana bağışlamış, çünkü babaannem enfes yemekler yapıyor...
Annem, babaannem, anneannem, tanıdığım en müthiş aşçılar... Eve girdiğimdeki yemek kokusuna bayılıyorum, ne olduğunu tahmin edip, annemin teyit etmesini çok seviyorum...

Şimdi ise yorganın altında, "Corpse Bride" izlenecek, geç olsun güç olmasın...
Hiç izleyemeyebilirdim...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...