19 Aralık 2011 Pazartesi

Let the sun shine in...

...The sun shine in. Güneş çocuklarla dolu bir müzikal. Güneşin esamesinin besame mucholanıp okunmadığı bir günde nerden geldi bu aklıma derseniz eğer, sizi aynadaki aksimi görmeye davet ediyorum.

Saçımı kestirmenin dayanılmaz hafifliği, çok kısa olduğu düşüncesinin tüm damarlarıma işlemesi ile karışınca, Melihin başını yemem farz oldu. Gözlerimin çekikliği ile Çin işkence metodları birleşince, Melihin saçımı beğenmesi de farz oldu.

Kuaförümü seviyorum. Ama fönü istediğim gibi çekmediğinden düğüne ev sahipliği yapan gelinin yengesine benzemiştim. Evdeki saç şekillendirici ile istediğim düzlüğü elde ettim. Böylece beğendirebildim. Haklıydı ama benim beğenmediğimi o niye beğensin.

Benim açımdan ise zaten hormonal değişikliklerin dibine vurmuş durumdayım. Tükürük salgısının artışı sonucu tükürükus dominicusa dönüşmem, boğaz kuruluğu sonucu “Version IV-Marlon Brando 4S 2012” olma yolundaki ilerleyişim, cadı kazanı kaynatan midemin bulantılarım zaten baş tacı, her şey bu yüzden oluyor. Ama her şey “casper” yüzünden oluyor. İyi ki oluyor. Noktacıktı, fındık oldu, fındıktı “Casper” oldu. Şubat ayına kadar Casper olacak adı. İşyerindekiler bilmiyor, onlara da yeniyılda söylerim galiba. Şube de bir bayan olduğu için, erkeklerde muhabbeti fazla uzatmadıkları için, çok zor olmayacak. Mesela bu sabah saçımı gördüler sıhhatler olsun dediler tamam. Fazla uzatmaya gerek yok.

Zaten uzatacak bir saçım kalmadığı için, neyse toparlanalım, tekrar aynı plakı döndürmeye gerek yok. Bu arada evdeki pikap için plak arıyorum. 4 tane plak var şimdilik, en kötü her ay alsak bir tane, 44 tane olur 2-3 seneye. Uyumlu kelimelerime kurban olayım, sendromsuz pazartesilere de kurban olayım, pazartesilere toplantıyla başlamaya da kurban olayım. Ben en iyisi toplantıya katılayım. İyi haftalar.

1 yorum:

cometa dedi ki...

hahaha erkeklerin cevaplar hep kısa ve net değil mi:)
çok güldüm haftamız güzel geçsin çoook öpüyorum seni ce casperı:)

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...