11 Ocak 2012 Çarşamba

-30 yaş sorunsalı-for C&M-

Bugün doğum günümüz.
Biliyorum, 30 yaşına giriyorsun diye biraz tedirginsin.
Ben de seneye gireceğim merak etme, seni yalnız bırakır mıyım hiç?
Yirmili yaşlar iyiydi bunu da biliyorum, bir de bunun üzerine “babalık” sorumluluğu gelince tuz biber oldu bunu da biliyorum.
Sana hafiften şişen karnımı gösterdiğim zaman aklına ilk gelen şeyin sorumluluk olduğunu da biliyorum.
Ama bir şey daha biliyorum, sen şimdiye kadar dünya üzerinde görülen “en mükemmel 30 yaşında baba olan insan” olacaksın.
Her yaşında mükemmel bir baba ve eş olacaksın.
Ama şimdiki yaşına kadar yapamadığın şeyleri de bundan sonraki yıllarda yapabilmeni diliyorum. Kayak yapmanı diliyorum mesela şu kış aylarında, ben sıcak sahlepimi içerek izlerim seni, Kartalkaya’da ya da Kartepe’de.
Yurtdışına ne zaman gidebiliriz tam kestiremiyorum. Onun da hayırlısı artık.
Sen doğmasaydın, sorgu meleklerinin dünyadaki yegane temsilcisi olmazdı,
Sen doğmasaydın, annenin ve babanın onları güldüren bir pırlantaları olmazdı,
Sen doğmasaydın, ablanın canının yarısı olmazdı,
Sen doğmasaydın, Mete’nin “Ankara” da “Dayısı” olmazdı,
Sen doğmasaydın, bizim sülalenin, senin gibi hep örnek gösterilen bir damadı olmazdı,
Sen doğmasaydın,
Bana hafta içi her sabah kahvaltı hazırlayan,
Akşamları meyve tabağımı eksik etmeyen,
Gözlerimin açılmadığı zamanlar beni işe bırakan,
Yerler buzlu olduğunda akşamları servisten beni alan,
İki ayrı şemsiyede yürüme isteğimi anlayışla karşılayan,
Gerektiğinde tek şemsiyede başarılı bir şekilde yürüyebilen,
Hayatımdaki ilk bisikletimi alan,
Ankara’nın havasının kuru olduğu gerçeğini bana söylettiren,
Apartmandaki güncel olayları takip eden ve bana aktaran,
40 kere dile getirerek, sonunda katı meyve sıkacağı sahibi olan,
Yemekler konusunda kendimi geliştirmemi sabırla izleyen,
Evde yemek olmadığında, yemek yapmamı da sabırla bekleyen,
Sürüsüyle sayabileceğim bu örneklerin haricinde,
Beni mutlu eden,
Yanında huzur bulduğum,
Kendimi güvende hissettiğim,
Bir adama aşık olmayacaktım…
Onunla aynı gün doğmanın şerefini yaşayamayacaktım,
İyi ki doğdun,
İyi ki benim oldun…

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...