5 Ocak 2012 Perşembe

Cry me a river...

Ninni desem uyur molar.
Üstüne güler derdim olar.
Benim yavrum büyür molar.
Nenni nenni e kuzum nenni.
Bebeğin beşiği camdan.
Düştü yuvarlandı damdan.
Babası geliyor Şam’dan.
Nenni nenni e kuzum nenni.
Ormanlardan geçemedim.
Ben yavrumu seçemedim.
Her derdine yetemedim.
Nenni nenni e kuzum nenni.
Benim bebeğim yudumudu.
Gül dalda hakk umudum.
Ben de kestim ümidimi.
Nenni nenni e kuzum nenni.

En son 2010 Ağustos ayında haklı bir nedenden dolayı ağlayan bu çekik gözlü kız, dün akşam bu ninniye sebepsiz yere, hıçkıra hıçkıra, şaşıra şaşıra ağlamıştır. Duygusallığı içine içine çekmiş ve gözyaşı kanallarından akıtmıştır. Ağlayan halini unuttuğu için, aynada kendini izlemiştir. Akan rimellerinin yanaklarında çizdiği dallar onu üzmemiştir. Dallardaki tomurcukları görünce içinin ferahladığını hissetmiştir. Bu kurugözlü kız, gözyaşlarını kaybetmiştir, hükümsüzdür.

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...