10 Şubat 2012 Cuma

the girl with the white bicycle...

Bisikleti çok seviyorum, hayalim bisiklet ile dünya turu olsa da kendimi Eymir turları ile avutuyorum. Aksi halde ona "hayal" diyemezdik değil mi?
Etrafımdan yükselen bebek olunca binemezsin çığlıklarına karşı çok minicik bir araştırma yaptım. Bisikletin arkasında araba koltuğuna benzeyen bir koltukta bebek taşınabiliyor, ama bunun için 2-3 yaşında olması lazım.

Bir de daha önceden 2010 yılında izlediğim "Bébé(s)" filmini, bebeklerin neye benzediğini hatırlamak için geçen hafta tekrar izlediğimde San Francisco da yaşayan çiftin 6 aylık bebeklerini taşıdığı römork'u gördüm. Havalara uçtum, sonra süzülerek yere indim ve çocuğun babasını ikna çalışmalarına başlamam gerektiğinin farkına vardım.
Biliyorum ben söylediğimde kafasında canlandıramamıştı ama resimlere bakınca güvenli olduğuna ikna olur gibi geliyor. Ne dersiniz?

2 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

belgeseli de romorku da gordum dun aksam. bana da cok cazip geldi. ama bu ulkede ancak trafige kapali yerlerde bisiklet kullanmak guvenliyken, bebisim boyle bir tehlikeye atmam gibi de geldi.

caloroso dedi ki...

ben de sadece trafiğe kapalı alanda kullanırım zaten bebişle merak edilmesin:)
ülke yönünden haklısın. japonya da olsaydık mesela, denizin altından giden bisiklet yolundan gider bebeğime manzaralı bir gezinti yaşatma şansım olurdu...

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...