6 Şubat 2012 Pazartesi

o mu bu mu şu mu?



ya şundandır ya bundan?
içindeki nedir candan?
kız mıdır, erkek midir?
bu meraklı cevabı yarın öğrenecek midir?
acaba Casper gösterecek midir?
acaba hiç öğrenmesek de sürpriz olsa daha mı iyidir?
isimler belli midir?
bir kere daha düşmeden şu kış ayları geçecek midir?
baharda hamilelik ne güzeldir?
yürümek için bol bol Eymir'e mi gidilir?
ekşi ve acı, tatlıya tercih mi edilir?
eski pastaneci kızının canının hiç pasta çekmemesi ne gariptir?
tavuktan hala mı tiksinilir?
et kısmen mi yenilir?
ilk 12 haftada ki bulantıların yoğunluğu geçmiş midir?
yolun yarısına az daha gelinmiş midir?


4 ay ne çabuk geçmiştir.

3 yorum:

mustafa tezcan dedi ki...

bana sorarsan doğunca gör derim kızım

Çiğdem Mercan dedi ki...

Sevgili Caloroso öncelikle bizim için yazdıklarınız için çok teşekkür ederim.Bebeğiniz için çok sevindim, umarım sağlıkla gelir.Bana sorarsanız erkek derim (iki erkek çocuk sahibi olunca insan böyle düşünüyor galiba:)..)
M.beye selamlar.Sevgilerimle...

caloroso dedi ki...

Çiğdem hanım,
çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için,
Villanızı bir de 3 kişi olarak ziyaret etmek istiyoruz bu "melek"liğinizden dolayı.
ben de başından beri erkek hissediyorum ve rüyalarımda erkek görüyorum nedense?

Babacım,
onun için sabır lazım, bir de isim, dekorasyon ve giyecekler için fikir lazım.

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...