16 Aralık 2008 Salı

62'den Tavşan Yapmak

-->hesap makinesindeki rakamlardan kelimeler oluşturmak,
-->iskambilden kuleler yapmak,
-->peçeteden gül yapmak,
-->sigara kartonundan futbol forması yapmak...
Aklıma bunlar geldi bugün. Hepsi tarafımdan denenmiştir, futbol formasında zorlanıyorum.
Olanı olmayana, ama mümkün olana çevirmek, küçük sihirbazlıklar, herbiri... Başka neler vardı aklınıza geliyor mu? Kendi çapımızda evdeki imkanlarımızla yaptığımız, çok basit ama listelenebilecek derecede kayda değer şeyler...
Nerden aklıma geldiği ise şöyle: Bugün bir müşterimi aradım ve beklemeye aldıklarında elimin altında duran kağıda aradığım telefon numarasında bulunan "62"den tavşan yaptım. Ordan babamın kendi adında bulunan harfler ile kovboy yaptığı aklıma geldi, burdan ilk bana gösterdiğinde ne kadar etkilendiğim geldi, ordan başka nelere şaşırmıştım aynı türden diye düşününce ortaya bu yazı çıktı:)

Böyle bir ayrıntı, böyle bir yazı yazmama neden olabiliyor gördüğünüz gibi...
Burdan öğreniyoruzki en absürd konuda paragraflarca yazabilme ile pireyi deve yapabilme hatta devenin bale pabucu gibi saçma cümleler kurma kapasitesine sahibim...

Yarın yeni işimde 3 aydan az çalıştığım için, yılsonunda verilen sicil raporları için, bir önceki işyerime gitmem gerektiğinden, bir zerre gerginim. Ayrıldığım işimden veda partisi ile uğurlanmıştım orası ayrı, ama gidiceğim şimdi oradaki güzel günlerimi özleyeceğim, bi hüzünleneceğim. Ama heyecanda var şimdi bakalım nasıl geçicek, ayrılmamın sicil notuma olumsuz yönde etkisi olacak mı? Hepsinin cevabı yarın...

Bana şans, bana şans, bana şans...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...