17 Aralık 2008 Çarşamba

Ekler Fanatiği

Eski işyerime gittim bugün, sabah erkenden.
Hemen söyleyeyim, korktuğum gibi geçmedi, arkadaşlarımı çok özlemişim, giderken uğrunda adam öldürebileceğim küçük eklerlerden aldım. Misafirliklere giderken, nereye gidersem boş gitmeyi sevmem, ya ekler, ya yaptığım keklerden, kurupastalardan alırım mutlaka belirli yerlerim vardır. Mesela Zerdali, Elizinn, Turta birde bizim apartmanın altındaki Livora pastanesi.

Konuya dönecek olursak, Sicilimi dolduracak olan şube müdürümün babası rahatsızlanmış sabah gelemedi, bende işyerinden 1 saat izin alabildiğimden kalkmak zorunda kaldım. bir tek şube müdürümü göremedim. 2,5 sene çalışınca bir daha gitmek garip geldi, ama iyi hissettim kendimi, aynı samimiyetle karşılaştığımdan dolayı.

Hatta bir arkadaşım rüyasında beni gördüğünü, kırmızı sivri topuklu bir ayakkabı giydiğimi-ki ayakkabı giymek darlık diye biliyorum ben, hemde kırmızı- evim olduğunu, onu ağırladığımı görmüş. Çaylarını içtim sonrada işime geri döndüm.

Akşam hayatımda önem verdiğim 2 insanın tanışma yemeği vardı, o da çok güzel geçti, e günüm bu kadar güzel geçmişken gece için güzel bir uykuyu hakediyorum galiba?

yok yok herkes hakediyor, güzel uykular!!!

Not: Bu aralar meyhane şarkıları dinliyorum, tavsiye ederim 6 cd, Türk Sanat Müziği hemde taş gibi:) "Taş Plak Meyhaneleri"... İşe giderken "erkilet güzeli...", işten dönerken "saçların tarumar..."

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...