14 Aralık 2008 Pazar

if i were...

Keşke ile başlayan cümleler kurmaz mıyız hepimiz? ya da "ben ... olsaydım" cümleleri... Çok mu kullandım hayatımda keşkeleri? Buna cevap veremem, yaşamaya devam ediyorum ve hayat keşkelerimizden arta kalan cümlelerimizdir bence. Ne yaşınıyorsa o'dur. Ama hayallerimizi kurmaya da devam etmeliyiz.
"Düş kurduğumdan beri ben, ben değilim artık."(Léolo)
Keşke daha erken yazmaya başlasaymışım, yazmayı bu kadar cok seviyorken hemde... Kendimi en rahat böyle ifade edebiliyorken. Aylar önce yazmaya başladım ama yayınlayamadım bir türlü ama bu sefer olcak, 2 cilt günlük yazan biri için zor olmasa gerek, ayrıca onbinlerce kişi yazıyor, hatta 2007'den beri faaliyete geçmeyi bekiyor parmaklarım.
Kısaca bir "Merhaba" demek istemiştim, hiç elveda demeyecekmişcesine...
Üç nokta cok kullanırım, hatta her zaman doğru yerlerde de kullanmam, kolay kolay son veremem hiçbir şeye, son vereceğimi belli ederek, ama bir devam isteğinide içinde barındırarak.
Konudan konuya atlama rekoru kırabilirim ama ilk olduğu için, daha anlatacak cok şey var.
Hep devam edeyim yazmaya, bana iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...