13 Eylül 2011 Salı

Grenade

Bugün işe gelirken serviste, kulaklarımda Bruno Mars'ın Grenade'si yankılanırken aklımdan şu hesaplamalar geçiyordu...

Bugün günlerden 13.09.2011.
1+3+9=13
13+9+2+0+1+1=26 (13x2)
1+3+9+2+11=26 (13x2)
haftanın ikinci günü olduğu için 2 ile çarpıyorum.

Bu arada bende plakalara bakınca 13 rakamını bulma takıntısı var. Acaba bu hastalığın bir adı var mı? Aslında çok kolay çünkü, plakaların çoğu 6 ile başlıyor geriye sadece 7'yi bulmak kalıyor. Toplaya çıkara böle çarpa bulmaya çalışıyorum. Çoğu zaman ulaşıyorum. Ne zamandan beri böyle yapıyorum hatırlamıyorum, neden 13 sayısı onu da hatırlamıyorum... Ama bence asal sayı olduğundan dolayı ulaşması kolay oluyor. Uğuruna ya da uğursuzluğuna inandığımdan değil, sadece rakamlardan bir sonuca ulaşma. O sonuca ulaşmak için her şeyi hesaplama. Ulaşınca mutlu olma.

Mesela Bruno Mars 1985 doğumluymuş. 8+5=13 al işte... Gel de mutlu olma...

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...