22 Mart 2012 Perşembe

12+12=24

(Bahar demek piknik demek, yeşil demek, orman demek-Yer-Çubuk)

(Bahar dalları ve asırlık bir çınar)

24. hafta ile beraber baharı da getirdik Ankara’ya sonunda. Gerçi evimiz tepe bir yerde olduğundan hala karlar tam olarak kalkmadı. Çok komik bir görüntü var. Yağmur yağacak diyorlar ama Ankara’da baharda yağmur baharın şanındandır. Baharın gelmesini yemek ile birleştirirsek, çilek geliyor çilek. Baharın en sevdiğim meyvesi. Hem de haberlerde dinledim, bu sene bol ve lezzetli olacakmış çilek yuppi yuppi yeeee. Kivinin mevsiminin geçeceğine ise üzülüyorum. Bu dönemimde en çok yediğim şey kivi. Kışın portakal da çok yedim. Önüme bir kilo koyun gık demem hepsini yerim. (Günü'mden kalma bir pasta, içi de muzlu.)


Bir de geçenlerde tere canım çekti, bir bağ tereyi, yayladaki keçileri aratmayacak çiğneyişlerle yedim, yanında koyun peyniri ve taze kepek ekmeği ile birlikte. Ye ekşiyi doğur ayşeyi, ye tatlıyı doğur hakkıyı, deyimini de ihlal etmiş bulunuyorum. Canım hep ekşi ve acı şeyler istiyor.
Yemek işleri hallolurda, bizim bir ara alışverişe çıkmamız lazım, onu ne yapacağız dediğini der gibi oluyorum, bizim zat-ı muhteremin. Bir liste hazırlamak gerek, çok bir şey almayacağız diyoruz ama sayınca şöyle bir listenin hakkını verecek maddeler sıralanıyor aşağıya doğru.
Hafta sonlarımızı, daha bir öncekini yaşarken doldurduğumuzdan, bir doluluktur geçiyor. Bu haftasonu değil öbür haftasonu mobilyalarla başlanılacak, bir beşik, bir de şifonyer alınacak, bunların beyaz olduğundan emin olunacak, koltuk ve puf için kumaş bakılacak, tabi bir de bunları döşeyecek bir döşemeci bulunacak. Hımmm başladı mı arkası geliyormuş iyi iyi…
Bu Cumartesi sabahı Casper’ı göreceğiz, onu görmek için sabırsızlanıyorum. Eve bir ultrason cihazı almanın gerekliliğini hep söylüyorum ama dinleyen yok. Ekranın önünden kalkmam ki o zaman.
Ekran dediniz benim aklıma akşama dizim olduğunu getirdiniz. Suskunlar var akşama yaşasın. Akşama taferik günü yaşasın. Yarın Cuma yaşasın. haftasonu hava güneşli yaşasın. Haftasonu kuzenimin nişanı var yaşasın. Pazar sabahı dışarıda kahvaltı belki... neden olmasın…

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...