17 Mart 2012 Cumartesi

Yağmur Bulutta olur, Karınburunda olur, Biz sürpriz yaparsak ne güzel olur...










Bize her şeyin ilkini yaşatan Didem'imize 6 yıldır süregelen, her ay tekrarlanan "gün" aktivitelerimizin arkasına saklanarak, bir karnıburnunda partisi patlattığımızı gururla söyleyebilirim. Bu ilki de bize yaşattığı için hamiş arkadaşıma önce teşekkürlerimi, sonra minik yavrusuna kavuşması için aydınlık bir yol oluşturacak ışık dolusu pırıltılar gönderiyorum...
Peki neler yaptık...
Merve ve Bahar'ın eşsiz ve leziz sunumlarını, el emekleri olan bulutlarının oluşturduğu yağmur damlalarının altında midemize indirdik mi indirdik...
Sığmak için çerçevelerden taşarcasına fotoğraf çektirdik mi çektirdik...
Ege'ye ileride okuyacağı, bizi anlayacağı umduğumuz notlar yazdık mı yazdık...
Eğlendik mi eğlendik, Bağırdık mı bağırdık, Sevindik mi sevindik, Ağladık mı ağladık...
Ama bunları yaparken hep beraberdik, hep olduğu gibi, hep olduğumuz gibi, hep göründüğümüz gibi, hep dilediğimiz gibi, hep içimizden geldiği gibi, hep kardeş gibi, 17 yıldır olduğu gibi...

2 yorum:

earwen dedi ki...

ben bunu okurken ne mi yaptım peki? ağladım da ağladım..sizi seviyorummmm

caloroso dedi ki...

biz de seni seviyoruz earwen'ım...

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...