16 Mart 2012 Cuma

Neden Suskunlar?

-Çünkü çekirdek ailemizin her üyesi izleyebiliyor. “Nevi şahsına münhasır”ımın hiçbir diziyi izlemediğini düşünecek olursak, evde bir huzur ortamı bir bahar havası.
-Çünkü dizi izlerken normalde TV’nin sesini kıstırılırken, bunda gürültülü şekilde izleniyor. (Çifte Standart)
-Çünkü izlerken dikeni geçtim, tüylerin ayaküstü kalkıyor. Bir duygu yoğunluğu yaşanıyor.
-Çünkü (her izleyenin aklına ilk gelen şey) defalarca izlediğim “Sleepers” filminden esinlenmiş. Bunu daha yayınlanmaya başlamadan tanıtım filminde çatıda misketten güneşe bakan çocukları gördüğüm anda anlamıştım.
-Çünkü oyuncuların hepsini çok seviyorum. Çocuk oyuncular da ayrı bir tadından yenilesiler.
-Çünkü dizinin müziklerini duyunca Casperım’da bir hareketlenme oluyor.
-Çünkü siz benim neden sustuğumu nerden bileceksiniz?
-Çünkü Ecevit’in arabasını ailecek çok beğeniyoruz. Hayalimizi yorganımıza göre uzatamıyoruz.
-Çünkü ertesi gün Cuma oluyor, dolayısıyla bugün oluyor, e haliyle mutlu olunuyor…

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...