30 Mart 2012 Cuma

tuna'dan bir cuma...

Annemin karnında, işyerinde şubecek yaptıkları kısırdan iki tabağı afiyetle hüpletirken, dışarıda akordiyon çalan amcanın melodileri küçük kulaklarımda çınlıyordu. Karnım epey bir doldu, bulgur işi biraz şişkinlik yapmış olabilir ama nar ve erik ekşisine hayır diyemezdim. Ardından yediğim incirli tatlı ile ben de iyice bir bayram havası oluştu. Halay çekmeye başladım. Mutluluktan annemin sağ kaburgasına tekmeler atıp durdum. Bu kaburga denen organı da dün babamın bowling turnuvasını izlerken keşfettim. Seneye söz verdi beni de götürecek turnuvaya, belki o zaman birinci olabilirler.

Kulak misafiri olduğum kadarıyla, bizim ebeveynusları yoğun bir haftasonu bekliyor. İşlerin bir kısmı benim ile ilgili. Yoga işimiz yine yatmış gibi gözüküyor, olsun annem nasıl olsa evde bir fırsat bulup Yann Tiersen ve çeşitli klasik müzikler eşliğinde yogasını yapar diye umut ediyorum.

Pazar sabahı da dışarda güzel teyzelerimle açık havada kahvaltı yapacakmışız. Bahara hoş geldin kahvaltısı. Güneşlenmek bana iyi gelecek. Tıraşımı olayım da yakışıklı görüneyim bari.

Tüm büyüklerime ve kardeşlerime güzel bir haftasonu diliyorum. Ben cumaları çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...