26 Mart 2012 Pazartesi

Baykuşu KAFES'e koymuşlar, yine de FIRIN'ım demiş.

Güneşi özleyen Ankara sakinleri olarak, 2 haftasonudur deyim yerindeyse eve dama girmiyoruz. Geçen hafta Pazar sabahı da birbirimize günaydın demeden, hadi KAFES FIRIN’a gidelim dediğimiz sabahlardan biriydi.
Hamurişi canavarı bir kocaya sahip olduğumdan, tercihimizi bu taraftan yaptık. Çünkü ben evde zaten haftasonları brunch tadında kahvaltılar hazırladığımdan değişiklik olsun istedik.
Ama menüde çeşit çok. Sıcak-soğuk kahvaltı tabakları, açık-kapalı tostlar, çeşit çeşit tatlılar tuzlular. Peynirli poğaçasına ben "2'li ata poğaçası" diyorum. Beni burayla tanıştıran babam, pastane işlettiği zamanda buranın poğaçasını alıp, kendi ustasına göstermiş örnek olsun diye.
Bir diğer çekici yanı ise logosu. Bakmaya doyamıyorum. Güzel bir internet siteleri de var. Gitmesi kolay, Eskişehiryolu 5.km de, açık hava yeri de var. Daha ne olsun. İyi haftalar.

1 yorum:

Prometheus dedi ki...

Haftasonu biraz fazla kalabalık oluyor ama :(

Hoşunuza gidebilecek yazılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...